Jan Vodák

Mám své názory a když mám náladu, tak je i napíšu. Pomáhám lidem s jejich osobním rozvojem. http://www.proficoaching.cz
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1495x

Jan Vodák

Střídavá péče není pro všechny

Po sledování rozpravy ve sněmovně, kde se diskutovalo o střídavé péči, jsem se rozhodl přispět svojí troškou do mlejna. Mám tu výhodu, že se na tento institut mohu podívat hned ze dvou úhlů. Jako rodinný terapeut, který se touto otázkou zabývá a řeší, i jako otec, který ji fakticky aplikuje.

18.3.2011 v 9:55 | Karma: 11,74 | Přečteno: 1041x | Diskuse| Společnost

Jan Vodák

Ženy by si měly umět vydělat ?

Tak trochu je mi líto, když vidím, že se muži i ženy ve snaze ukázat svoji svobodu, snaží být univerzálními lidmi. Ženy se snaží mimo starosti o rodinu, také i zajistit rodinu a mnohdy se jim to i daří, dokonce malovat a opravovat všechno v bytě. Angažovaní muži vyperou, uvaří, uloží děti, skoro kojí a mimo to jsou schopni zajistit rodinu a realizují se ve své profesi. Najednou nám schází ty něžné ženy, které rádi my muži pustíme do dveří a ztrácí se muži s jasným názorem a nezdolným charakterem.

10.8.2009 v 12:32 | Karma: 17,15 | Přečteno: 1947x | Diskuse| Společnost

Jan Vodák

Ženy na rozcestí nebo muži na scestí?

Budeme si vážit více partnera, čím větší bude mít svobodu?

15.1.2009 v 8:53 | Karma: 20,35 | Přečteno: 1955x | Diskuse| Společnost