Jan Vodák

Proč nerad zapínám pod svými politickými články diskusi

21. 09. 2009 8:38:05
Tak nějak jsem znechucený bojem mezi ODS a ČSSD. Tak nějak jsem znechucený diskutéry, kteří nechtějí zjevit svou identitu. Dočetl jsem se o diskutujících, kteří jsou placeni ze stranických sekretariátů, předpokládám, že budou placeni lidé i z firem. Mám dojem, že řadě diskutérů za jejich názory musí někdo platit. Jinak by příspěvků nemohli psát tolik. Neměli by tolik času.
V jednom článku jsem diskusi otevřel a pozoruji, kdo tam příspěvek napíše. Nemyslím si, že nějaká strana má pravdu ani to, že jiná je mesiánská a zachrání svět. Myslím si, že napojení špiček politických stran na podsvětí je srovnatelné. Proto je jednoduché ukázat na druhou stranu, vždycky jsou tam osoby, které jsou z podivuhodných důvodů tolerovány a mocensky znásilňují demokracii. Nevím, jak by bylo možné se jich zbavit, možná tak, jak se asi oni zbavili Mrázka, který toho věděl asi už příliš.

Když pak diskutující hází bláto na jednu nebo na druhou stranu připadá mi, že je za tak lascivní příspěvky musí někdo platit. Připadá mi, že řada lidí musí mít hodně jmen, pod kterými vystupují. Potom se z diskuse nedozvím skutečný názor běžných čtenářů, ale „hlody“ a „paskvily“ těch, kteří považují ostatní za hloupé. Hádají se navzájem a mám dojem, že i ty hádky musí být hrané a protinázor „stupidně“ napíše ta samá osoba pod jiným jménem, aby to vypadalo, že protivníkovy názory jsou hloupé.

Nemohli by se i diskutéři rozlišovat na akreditované a neakreditované? Že by skutečně vystupovali pod svým jménem? Aby mohli někde na stránce mít svou fotografii a případně politický názor? O nás blogerech si to každý může přečíst, proč ne o těch, kteří říkají protinázor? Nemyslím si, že by to mělo být povinné, ale tuto možnost bych uvítal. Mimochodem, pokud chcete, tak na idnes.cz vám změní uživatelské jméno na shodné s vaším jménem. To je pro začátek dobrý ne? Třeba by to pozvedlo kvalitu diskusí pod články.

Autor: Jan Vodák | karma: 15.50 | přečteno: 1130 ×
Poslední články autora