Když vidím přepadenou ČT samopalníky, těžce mi dýchá

Včera jsem si výjimečně po dlouhé době udělal večer volno na televizní zpravodajství a bylo mi zle. Vedle zpravodajství o bojích v Libyi jsem uviděl záznamy ze zpravodajství z chodeb ČT a zíral jsem.

Myslel jsem si, že samopaly ozbrojených složek slouží výhradně k ochraně obyvatel a nyní vidím, že jsou zneužívány k deklaraci arogantní moci. Myslím si, že jestli měla vojenská policie povolení k prohlídce kanceláře, mohla vejít s tím, že jeden z členů se zdrží na vrátnici a vysvětlí oč se jedná a ostatní mohli jít přímo k dané kanceláři. Mohli být všichni viditelně označeni nápisem „Vojenská policie“ a všichni měli mít číslo k identifikaci.
Argument o tom, že objekt chrání bezpečnostní agentura a kvůli tomu použili hrozbu samopalem mi připadá irelevantní. Absolutní většina držitelů zbrojního průkazu když uvidí osobu s nápisem policie a služebním číslem, podpořenou soudním rozhodnutím, srazí paty.
Prohlášení o tom, že si přišli pro jeden spis a odnáší si počítače z kanceláře a pytle s papíry mi připadá jako zneužití vyšetřování jedné kauzy k odhalení informátorů příslušného média. Anebo má televize informace na nějakého vysoce postaveného úředníka či politika z resortu obrany, které by ho mohli hodně kompromitovat?
Na každý pád jde o jasný signál o tom, že armáda je použitelná v neprospěch obyvatel této země a to se vší razancí. Nepochybuji o tom, že stejná osoba, která zásah v ČT způsobila, je schopna postavit proti lidem, pod rouškou bezpečnostního opatření, silnější zbraně. Jde o aroganci moci výkonné a pokud někdo vysoce postavený tuto válku nezastaví svým odstoupením, bude se lidem v naší zemi žít těžce. Protože platit čím dál vyšší daně a postupně si zvykat na to, že informace sdělovány ve veřejnoprávních prostředcích jsou regulovány samopaly, to je těžké.

Autor: Jan Vodák | sobota 12.3.2011 14:00 | karma článku: 32,82 | přečteno: 2392x
  • Další články autora

Jan Vodák

Mnichov nebo Brusel?

25.9.2015 v 9:37 | Karma: 17,54

Jan Vodák

Ťok brojí proti pirátům silnic

24.9.2015 v 9:00 | Karma: 21,47

Jan Vodák

Pomáhat a chránit

14.9.2015 v 20:33 | Karma: 14,66

Jan Vodák

Střídavá péče není pro všechny

18.3.2011 v 9:55 | Karma: 11,74

Jan Vodák

Můžeme mít zdravotnictví zdarma?

20.8.2009 v 11:30 | Karma: 33,42

Jan Vodák

Ženy by si měly umět vydělat ?

10.8.2009 v 12:32 | Karma: 17,15

Jan Vodák

Kalousku jsi jednička

21.1.2009 v 8:15 | Karma: 20,51
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1495x
Mám své názory a když mám náladu, tak je i napíšu. Pomáhám lidem s jejich osobním rozvojem. http://www.proficoaching.cz