Jan Vodák

Mám své názory a když mám náladu, tak je i napíšu. Pomáhám lidem s jejich osobním rozvojem. http://www.proficoaching.cz
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1495x

Jan Vodák

Mnichov nebo Brusel?

Řešení uprchlické krize v našem státě poukazuje na to, jak to naši politici (ne)umí. Jejich kvality poznáme zejména v krizi.

25.9.2015 v 9:37 | Karma: 17,54 | Přečteno: 403x | Diskuse| Politika

Jan Vodák

Ťok brojí proti pirátům silnic

Se zaujetím jsem sledoval reportáž s panem ministrem Ťokem o tom, že chce zvýšit vymahatelnost pokut, kterých se řidiči dopouštějí. Zvýšením pokut, zvýšením počtu bodů za přestupky prý zajistí naši větší bezpečnost na silnici.

24.9.2015 v 9:00 | Karma: 21,47 | Přečteno: 566x | Politika

Jan Vodák

Pomáhat a chránit

Je kouzelné, jak se nás mocipáni snaží plnit iluzemi o tom, jak nás ochrání. Pokud žijeme normálním životem, připouštíme si určitou míru rizika setkání s blbcem, kterému nejde zabránit

14.9.2015 v 20:33 | Karma: 14,66 | Přečteno: 407x | Politika

Jan Vodák

Když vidím přepadenou ČT samopalníky, těžce mi dýchá

Včera jsem si výjimečně po dlouhé době udělal večer volno na televizní zpravodajství a bylo mi zle. Vedle zpravodajství o bojích v Libyi jsem uviděl záznamy ze zpravodajství z chodeb ČT a zíral jsem.

12.3.2011 v 14:00 | Karma: 32,82 | Přečteno: 2392x | Diskuse| Politika

Jan Vodák

Dělají si z nás politické strany srandu nebo voliče podceňují?

Tak nějak se nám ta politika hatí. Běžný občan se neorientuje v tom, co přezíraví politici po volbách provedou.

21.9.2009 v 12:06 | Karma: 25,34 | Přečteno: 1394x | Diskuse| Politika

Jan Vodák

Proč nerad zapínám pod svými politickými články diskusi

Tak nějak jsem znechucený bojem mezi ODS a ČSSD. Tak nějak jsem znechucený diskutéry, kteří nechtějí zjevit svou identitu. Dočetl jsem se o diskutujících, kteří jsou placeni ze stranických sekretariátů, předpokládám, že budou placeni lidé i z firem. Mám dojem, že řadě diskutérů za jejich názory musí někdo platit. Jinak by příspěvků nemohli psát tolik. Neměli by tolik času.

21.9.2009 v 8:38 | Karma: 15,76 | Přečteno: 1130x | Diskuse| Politika

Jan Vodák

Nechávejte záchodové prkénko nahoře !!!

Sociální normy, které jsme přijali prostřednictvím rodičů, jsou často tak ustálené, že nás ani nenapadne, že by něco mohlo být jinak, než nám rodiče vštěpovali. Samozřejmě musíme počítat s tím, že i rodiče byli někdy pohodlní a proto nám vštěpovali normy, které jim samotným usnadňovaly práci bez ohledu na důsledky, které tím způsobí.

17.8.2009 v 9:05 | Karma: 18,15 | Přečteno: 3122x | Diskuse| Ostatní

Jan Vodák

Lidé musí mít strach. Máte ho taky?

Vážím si každého, kdo dokáže dobře vychovávat lidi bez strachu.

9.2.2009 v 12:15 | Karma: 22,77 | Přečteno: 1656x | Diskuse| Společnost

Jan Vodák

Kalousku jsi jednička

Máme právo požadovat od politiků změnu svého chování?

21.1.2009 v 8:15 | Karma: 20,51 | Přečteno: 1779x | Politika